ullongersbrudarna

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Erika & Alva (: ♥ - 8 februari 2010 20:30

hejjj.

hade ställt klockan på 06.30 igårkväll.

men där den ringde i morse så ställde jag om den en halvtimme till.

asså , jag hatar seriöst att liva upp tidigt på morgon , och så skolan då.

iaf, så på skolan så gjorde vi inte så mycke, fick berätta om helgen på morgon,

sen historia på morgon med Jessica.

Sen rast 09.30, när det typ va 5 minuter kvar av rasten så gick jag & natti upp

och spela, vi fick "highwayman" i läxa, as svårt ! men det går nog.

sen typ ma/sv , och sen lunch.

maten va äckkeeel ! som vanlig då.

sen innebandy på gympan , sen när vi skulle duscha så höll Johan & Jim å öppna

dörren till vårt omklädningsrun när vi skulle duscha, så.. vi kunde inte börja duscha

förns dom hade slutat, & då var det bara nåra minuter kvar tills lektionen börja,

så Jessica blev lite arg, sen var det kör.


Sen efter skolan gick jag hem till Fanny, vi tittade på "One three hill" när vi kom in.

sen har vi laddat hem en film , det blev "14 suger" hha, den va väl sådääär.

sen kom jag typ hem för 45 min.

nu ska jag väl bara sitta här & ta det lugnt, men ni ska få en dagens låt också.



So do you - Hoffmaestro


den är så jävla bra , hoffmaestro är inte känd & så, men ändå så bra!

har typ pluggat in texten så kan hela nu utan till :´) STOLT!


pussen' /E






Av Erika & Alva (: ♥ - 8 februari 2010 15:19

tjosan !

har nyss kommit hem från skolan.

och jag sitter med mamma och hugge och kollar på

melodifestivalen som vi spelade in åt mamma, för hon va ju i sundsvall då. :P

och ska snart färga håret, ganska mycke utväxt om man säger så..... ;P

och ikväll blire Modo !

med hannah och johanna skulle hänga med hannah så står med henne också.

Modo vs Brynäs :)

 

pussen' /A

Presentation


erika&alva♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards