ullongersbrudarna

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Erika & Alva (: ♥ - 7 februari 2010 17:30

 tjollahoppsan !

idag så gick jag ner på hockeyplan vid 13.00,

och efter en halvtimme ungefär kom Natti ♥  

sedan gick vi hem till mej och vi har sett på dagis film och spelat

"med andra ord" och "upp till bevis" mot Felle och André.

sen åt vi mat, de vart fleskfilé med gräddstuvad lök

och kantarellstuvning till de vart de rösti, gött gött.   

sedan såg vi lite dagis film igen och satt vid datorn.

och nu har Natti nyss farit hem,

så nu sitter jag i soffan och kollar på lite dagis film. ;D hahah

sedan blire "blåsningen" och "i en annan del av köping" antar jag.


Pussen' /A

Av Erika & Alva (: ♥ - 7 februari 2010 11:38

hejsanhoppsan.

idag vakna jag kanske vid 11, åt typ frukost direkt & tittade lite på tv.

sen så har jag sutte här & är nu själv hemma för farfar & lillebror har åkt på innebandy nere på gympasalen, det är barnbandy.


efter som det är typ det jag har gjort nu så har jag egentligen inte så mycket mer

att skriva om , lite osmart att skriva inlägg på morgon men, ajjaa, jag hade tråkigt.

vet inte vad jag ska göra idag , kompis eller bara vara hemma.

det kan vara skönt att bara ta det lilla lugna   haha.


om ni har nått som ni tror kan göra våran blogg bättre,

så får ni gärna säga till.

haha , men nu ska jag dra , kommer inlägg sen.


pussen' /E



Presentation


erika&alva♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards