ullongersbrudarna

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Modo idag ♥

Av Erika & Alva (: ♥ - 8 februari 2010 15:19

tjosan !

har nyss kommit hem från skolan.

och jag sitter med mamma och hugge och kollar på

melodifestivalen som vi spelade in åt mamma, för hon va ju i sundsvall då. :P

och ska snart färga håret, ganska mycke utväxt om man säger så..... ;P

och ikväll blire Modo !

med hannah och johanna skulle hänga med hannah så står med henne också.

Modo vs Brynäs :)

 

pussen' /A

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika & Alva (: ♥ - 22 februari 2010 18:23

tjobba idag har de ju ´vare skola :/ DRYGT som vanligt :o värsta dagen på hela veckan !de är typ historia och religon :oI HATE IT ! :Sefter skolan har jag bara varit hemma och kollat på tv.och jag ska snart fara på höga kusten skolan,de är något ...

Av Erika & Alva (: ♥ - 17 februari 2010 18:08

tjosan    idag har de vare skola som vanligt, :/ vi har inte gjort nånting speciellt, typ matte och engelska. men sista timmen hade vi i alla fall bild, vart scrap booking men de vart inte speciellt länge    sen gick jag hem och jag har sut...

Av Erika & Alva (: ♥ - 16 februari 2010 16:29

tjubrää ! idag så vare ju skola, TRÅÅK ! först hade vi slöjd och jag och erika gjorde pannband till bandy turneringen. gröna med svart text där de står USK. vi gjorde 7 stycken. sedan hade vi rast, fick jobba över lite eftersom de vart ...

Av Erika & Alva (: ♥ - 10 februari 2010 21:07

hejsvejs. dagen idag på skolan såg ungefär ut såhär -   högläsn. matte tystläsn. rast eng lv lunch bild tror iaf att det va ungefär så, bwc    jag har också kollat igenom old videosar, eller .. vissa är gammla och vissa m...

Av Erika & Alva (: ♥ - 9 februari 2010 15:05

hallohejsan. idag va det ju skola , vi hade slöjd på morgon. jag håller på att göra nån mus som ska föreställa mig    iaf, efter det va det rast , & sen gjorde vi alla hjärtansdagkort en stund. sen så gick vi och åt mat, sen till bussen & far...

Presentation


erika&alva♥




Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards